Keresés
Márka
Model
Generáció
Motor
Lóerő
MinMax-
Nyomaték
MinMax-

Lóerő és nyomaték beállítása:
Állítsd neked megfelelőre a teljesítményt, mi ez alapján készítjük el autódat!

Eredeti
  • 110 LE
  • 83 KW
  • 250 NM
Chiptuning után
  • 185 LE
  • 140 KW
  • 410 NM
Differencia
  • 75 LE (69%)
  • 57 KW (69%)
  • 160 NM (64%)
Választható extra opciók

EGR Kikapcsolás

EGR: (Exhaust Gas Recirculation valve) egy olyan szelep, amely a keletkezett kipufogógáz egy részét visszavezeti a motorba. Az EGR szelep sajnos sokszor lekoxolódik,leragad és nyitott állapotban megszorul. Ilyen esetben az autó használhatalan. Szoftveresen lekapcsolható.

DPF Kikapcsolás

A DPF (más néven Diesel Particulate Filter), egy szûrõ a kipufogó rendszerben, amely kiszûri a koromrészecskéket és a részecskéket a keletkezett kipufogó gázból. Sajnos, ha eltömödött akkor az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül. A részecskeszûrõ lekapcsolása 2 lépcsõs folyamat. Szükséges a fizikai eltávolítás és a szoftveres lekapcsolás is.

Hibakód törlés

A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.

Olvasási eljárások
CMD CMDFlash
CMD CMDFlash
MagicMotorsport Flex
MagicMotorsport Flex
Autotuner
Autotuner Autotuner
Árajánlat kérése