Keresés
Márka
Model
Generáció
Motor
Lóerő
MinMax-
Nyomaték
MinMax-

Lóerő és nyomaték beállítása:
Állítsd neked megfelelőre a teljesítményt, mi ez alapján készítjük el autódat!

Eredeti
  • 116 LE
  • 87 KW
  • 270 NM
Chiptuning után
  • 150 LE
  • 113 KW
  • 330 NM
Differencia
  • 34 LE (30%)
  • 26 KW (30%)
  • 60 NM (23%)
Választható extra opciók

EGR Kikapcsolás

EGR: (Exhaust Gas Recirculation valve) egy olyan szelep, amely a keletkezett kipufogógáz egy részét visszavezeti a motorba. Az EGR szelep sajnos sokszor lekoxolódik,leragad és nyitott állapotban megszorul. Ilyen esetben az autó használhatalan. Szoftveresen lekapcsolható.

DPF Kikapcsolás

A DPF (más néven Diesel Particulate Filter), egy szûrõ a kipufogó rendszerben, amely kiszûri a koromrészecskéket és a részecskéket a keletkezett kipufogó gázból. Sajnos, ha eltömödött akkor az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül. A részecskeszûrõ lekapcsolása 2 lépcsõs folyamat. Szükséges a fizikai eltávolítás és a szoftveres lekapcsolás is.

Hibakód törlés

A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.

Olvasási eljárások
Alientech KESSv2
Alientech KESSv2
Autotuner
Autotuner Autotuner
Árajánlat kérése