Olajnyomás probléma javítása 3.0 TDI motoroknál!


Olajnyomás probléma javítása 3.0 TDI motoroknál!

Sajnos a károsanyag kibocsátás csökkentésének köszönhetően, egyre több negatív hatást gyakorolnak a motor élettartamára a gyártók. Ezeket a problémákat mi folyamatosan keressük, teszteljük, és megoldást kínálunk az orvoslásukra.

Ezek közül az egyik nagyon fontos probléma az alacsony olajnyomás 3.0TDI motoroknál 2500-as fordulatig!

Erre a problémára is sikerült közösen megoldást találnunk a Bozsó ChipTuning & Real Dyno csapatával.

Érintettek motorok ebben a problémában:

-2016 év végétől az összes 3.0TDi motorral szerelt Audi, Volkswagen

-Porsche 4s Diesel

Az alacsony olajnyomás problémája a motorvezérlő egység (ECU) módosításával, a két körös szabályzásnak köszönhetően korrigálható úgy, hogy a motor működése közben emelt olajnyomást használ dízel motorban 2500-ig, vagy 300 Nm nyomatékig. Ez az alacsony olajnyomás probléma sajnos negatív hatással van a motor alkatrészeire. Nyilvánvalóan csökkenti a károsanyag-kibocsátást, de az alkatrészek élettartamát is csökkenti, és ez okozza sajnos a 3.0 TDI motorok híres csapágyasodási problémáját. A magasabb olajnyomás csökkenti a mozgó alkatrészek közötti érintkezést.

Amennyiben szeretnéd megelőzni a motorod lecsapágyasodását, és a többi alkatrészt, mint például a Turbót megvédeni, akkor keress minket bizalommal!

Sajnos fennálló problémát ezzel orvosolni nem tudunk, de megelőzni igen!

Pontos információt hogy érintett-e az autód, emailben tudunk adni motorkód alapján.

Hamarosan bővítjük ezt a szolgáltatásunkat a benzines motorokkal is, mert sajnos ott is hasonlóan fennáll ez a probléma!

Érdeklődéseket a lachiptuning@gmail.com e-mail címre fogadunk, vagy a facebook oldalunkon.

TeL:+36706471290

Üdvözlettel: LA-Chiptuning & Dyno Oroszlány

LA Chiptuning & Dyno Circle
LA Chiptuning & Dyno

Csapata