Automata váltók optimalizálása


Miért is van szükség, az automata váltók optimalizálására?

Az utóbbi 1 évben nagyon megugrott a tuning-műhelyek száma, és ezzel egyidejűleg a rosszul megírt motorvezérlő tartalmak mellett, megugrott a rosszul megírt automata váltó tartalom is.
Olyanokba is belefutunk, amiért csak a pénzt kérték el, de a váltó tartalom sajnos gyári maradt!

 

A rosszul megírt váltó programokkal több kárt tesznek a váltóban, mint használnak.

Erről sajnos a tunernek ( tisztelet a kivételnek) fogalma sincsen, mert nem nagyon tudja hogy mit is csinál valójában, csak szazalékolgatnak minden térképre 5-10%-ot, és majd lesz valami.

Ezt sajnos az Ügyfél váltója nem fogja megköszönni, és hamarosan szervíz lesz a sorsa.
Vannak olyan műhelyek is, amelyek másodperceket ígérnek a váltási idő javítására.
Gondoljunk bele,hogy melyik automata váltó vált több másodperc alatt? :)

RÉGEN MI IS AZT ÁLLÍTOTTUK, HOGY NEM LÁTJUK SZÜKSÉGÉT A VÁLTÓKHOZ HOZZÁNYÚLNI, A MOTOR OPTIMALIZÁLÁSA UTÁN.
AMÍG NEM ÉRTETTÜNK HOZZÁ TÖKÉLETESEN, ADDIG NEM KEZDTÜNK EL BELEPISZKÁLNI !
AZONBAN AZÓTA FOLYAMATOSAN FEJLŐDTÜNK E TÉREN IS, ÉS KÜLFÖLDI OKTATÁSOKON VETTÜNK RÉSZT, MELYEKEN BEBIZONYÍTOTTÁK, HOGY SZÜKSÉG VAN RÁ.

Itthon mi is rengeteg tesztet csináltunk, így már biztosan merjük állítani, hogy szükség van rá abban az esetben, ha meg szeretnénk óvni a váltónk élettartamát!

A DSG váltóban a kuplung lamellákat bizonyos erővel szorítják össze a szelepek, elkerülve a megcsúszást, megégést.

Az automata váltó vezérlője tartalmaz egy gyári nyomaték limitert ,és ha ez a limiter nincs átírva a motor optimalizálása után, akkor addig a bizonyos limiterig fogja számolni az összeszorító erőt, és az felett ugyanakkora erőt fog kifejteni a lamellák összeszorítására.
Ezáltal megcsúszhat, megéghet a kuplung.

A limiter átírása után plusz (Stage1 esetében) 1-3 bar nyomást is elérhetünk az összeszorításra, így elkerülve a megcsúszást, megégést.

   

Amit tudunk kínálni az automata váltó programozással:
  • A motor optimalizálása után az automata váltó élettartama nem csökken
  • A teljesítmény növeléshez lesz igazítva a váltó is
  • Gyorsabb váltási sebesség ,ezáltal élvezhetőbb rugalmasabb lesz az autó menetdinamikája

 

Launch control (Rajt program)

Szeretsz versenyezni?
Akkor Neked szükséged van egy rajtprogramra!
 
A lényege,hogy álló helyzetben felpörög a motor 2500-3000-es fordulatra, miközben lassan elkezdi építeni a turbó nyomást,így álló helyzetből is sokkal dinamikusabban, ,robbanásszerűen tudsz elindulni ahogy lelépsz a fékpedálról.

  Amennyiben jártál már nálunk motoroptimalizáláson,úgy a váltód optimalizálását 15% kedvezménnyel készítjük el!

LA Chiptuning & Dyno Circle
LA Chiptuning & Dyno

Csapata